facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close

(KINI VIRAL) : Suatu Hari Aku Ikut Roomate Ke Bilik Air Untuk Mandi. Apa Yang Dia Lakukan Di Bilik Air Buat Satu Kolej SERAM !!!

Suatu Hari Aku Ikut Roomate Ke Bilik Air Untuk Mandi. Apa Yang Dia Lakukan Di Bilik Air Buat Satu Kolej SERAM !!! | Assalamualaikum… Aku sekarang study dekat universiti awam…aku pelajar baru je masuk dan memang di wajibkan di sediakan kolej untuk pelajar baru macam aku. Hari pertama aku jejakkan kaki kat kolej tu aku dapat bilik yang agak boleh dikatakan okay lah dan dapat roommate 6 orang satu bilik.


Mula Kenal Atie
Selepas bersuai kenal ngan roommate tu aku ade perasan yang sorang ni aku labelkan nama die Atie(bukan nama sebenar) duk mundar mandir lam bilik tu. Aku syak hmmm nak kemas barang kot, cari barang ke, tertinggal barang ke, alah biasalah hari pertama mesti sibuk nak uruskan barang.

Perangai Pelik Atie…
Ok, masuk hari kedua…pagi-pagi lagi student akan bangun mandi nak pergi taklimat..aku perhatikan si atie ni bawak bakul shower sambil aku ikut la belakang die aku pon nak pergi mandi jugak. sambil-sambil kat tandas tu aku gosok la gigi sementara tunggu turn mandi. aku perati ade sorang budak ni bukak selipar letak kat luar macam kau nak masuk rumah camne, kau elok-elok susun tepi pastu masuk. haa si Atie buat camtu, kenapa die tak pakai je selipar?..kenapa perlu buang selipar?..ok aku diamkan je la…tak nak la tanya ke apa sebab baru lagi kenal die..pelik betul aku. Dekat seminggu jugak aku perati die buat camtu bila masuk tandas…tapi aku tak cerita la plak kat roommate aku yang lain sebab malas nak cerita. ha ha…

Nampak Atie Cakap Sorang-Sorang…
Diikutkan si Atie ni meja die tepi meja aku, so aku akan nampak la apa yang die selalu buat…aku perasan die selalu cakap sensorang dan gelak..aku pernah la jugak ajak die borak tegur-tegur tapi masalahnya bila aku tanya something die akan ubah topik..contohnya..Atie dah makan?..die jawab hmm bosan lah harini…dekat 5 kali jugak aku tanya..still die jawab bosan..aku dah malas lah nak tanya aku diam je lah..pelik !

Aku dah perasan yang roommate aku yang lain dan satu aras kolej tu dah mula pelik dengan sikap Atie..yelah dah pergi tandas buang selipar, cakap sensorang..haishh naik seram gak aku bila duk gan die..ramai gak tegur..eh tu roommate kau eh?..pelik wei..aku jawab ya je la..dah memang roommate aku nak buat camne…

Kisah Beli Seluar…
pada suatu harini, die mintak tolong lah roommate belikan seluar..roommate aku dekat berkali-kali col nak tanya size die..wasap bluetick..ok lepas tu die angkat pastu tanya “saiz S gan M yang mana besar eh?, saiz S besar kan?…eh takkan die tak reti beza kot size S gan M..pastu kat bilik roommate aku beli satu untuk diri die sendiri satu untuk si Atie…Atie try test saiz S..tapi singkat kat kaki sebab die tinggi…Then, try saiz M..ok perfect…pastu roommate aku cakaplah amik lah saiz M..elok dah tu…si Atie ni cakap eh taknak lah nak saiz S tu..dalam hati roommate aku “terang-terang aku nampak saiz s tu kecik singkat ngan kau taknak mengalah dekat 30 minit gak die nak S jugak..haa amiklah “…dan si Atie ni pakai la dengan gembira seluar singkatnya itu…pelik betol..

Atie Bagi Rosak Charger Laptop…
Dekat 3-4 bulan camtu aku dah terbiasa dengan perangai pelik die tu..oh, si Atie ni ade habit 24jam je gan laptop die, tidur gan laptop, buka mata je laptop..tak tau lah ade apa gan laptop die tu…then, pada satu harini aku tengah buat assignment sambil charge laptop lah..tup tup aku perasan eh kenapa laptop aku makin slow bateri..haaa sudah assignment aku tak siap lah nanti…aku tengok eh kenapa charger bateri aku tak gerak?..wayar tak msuk ke?…tadi elok je…aku pon bangun lah pergi meja kat si Atie ni..tengok wayar charger laptop aku dah tercabut dua kepalanya…aku tanya Atie..”eh atie kau buang ke charger aku?”..pastu die cakap.. “aku sepak tadi. ha ha ha…pastu aku masukkan lah charger aku”..

Aku punya sabar tu still ada sebab aku tahu die ni pelik, aku try sambungkan kat plug lain..ok charger aku tak on..aku try lagi plug lain..still tak on…aku dah start dah baran aku..aku marah kat die..”kenapa sepak charger aku sampai tercabut dua ni”…boleh die jawab..”kau tau kan aku buas dan ni kawasan aku”…kisah plak aku gan buas die tu..hoiiii tahap baran aku dah naik dah bila die cakap camtu..macam die sorang je yang bayar yuran kolej..aku punya hangin tu aku lempar charger tu pastu aku amik buku aku blah pergi bilik study..aku ade exam esok sebab tu aku kawal aku punya marah..cukup setakat aku tak tengok muka die masa tu…aku hold dulu nak marah ke apa lepas exam..Roommate aku cakap masa aku marah die tu, si Atie ni cepat-cepat pakai tudung bedak bagai sebab takot kot…roommate aku try la tanya. “Eh, atie nak p mana”…Si atie jawab “nak p Koperasi”…kau bayangkanlah pergi koperasi pukul 12 malam…mana ade bukak lah !…lepas tu aku tak tahu die pergi mana…dekat 4 pagi jugak lah die balik bilik..

Esok tu, aku still tengok charger laptop aku kot kot elok balik..haiishh still terbelah dua camtu…sedih betol assignment aku kat dalam tu nak kena submit..menangis aku masa tu..then masa tu, aku tengok die balik kelas pastu masuk bilik pastu die nampak aku die keluar balik…die pergi kat pantri…aku tak tau lah kenapa…pastu kawan aku cerita, die nampak si atie duduk je kat pantri tu..buang kasut kat situ..make up kat situ..letak buku lah kat situ..main laptop kat situ .macam buat rumah sendiri…pelik !..maybe takot sebab aku lempar charger aku semalam depan die..ha ha..sape suruh buat rosak !..
Dekat seminggu jugak die tak balik bilik, aku wasap die suh gantikan charger aku sebab nak buat assignment. Bluetick je dia bagi..ok takpe..aku suh roommate aku wasap die, Atie pergi mana?..tak balik bilik seminggu ni?..kelas pon tak pergi?..Atie salah kan, mintak lah maaf, jangan lari…kau tahu apa respon die?…” aku tengah bertapa kat atas bukit ni..jangan kacau aku..nanti aku balik lah”….berderau darah aku dengar masa die cakap macam tu…bela hantu ke apa?

Lepas dua tiga hari camtu, barulah aku nampak die balik bilik tapi tu pon die mengelak je dari aku…aku buat-buat sound je.. “nak submit assignment, laptop tak leh bukak..fail la aku pasni”, then die keluar tak balik bilik dah…agaknya pergi bertapa balik kot..ha ha..susah sangat ke nak mintak maaf hulur sikit duit nak beli charger…bukannya mengelak..haishh

Kalau die balik bilik pon..die duduk je berselimut putih die tu…berbungkus-bungkus badan die..tengahari plak tu..haish aku tengok pon rimas…pastu bila tidur mengigau kuat giler…pukul 12 malam aku selalu je kena kacau gan mengigau die tu..aku nak study pon takot..jadi terpaksa la aku pergi study kat lain…seram beb…bila die bukak je mata..die akan perati je orang tu sambil mata terbeliak…

Pernah die ngadu kat kawan die, yang die nak tingkatkan bahasa english dia, die pergi “SHAKE” kat wechat tu dapat mamat arab mane ntah..die cakap nanti die nak ikut mamat arab tu, pergi sana..nak belajar english gan die..tak dah duduk malaysia..malaysia bosan !….tekejut beruk aku dengar kawan die cerita….aku suh kawan aku nasihatkan die..tapi tak tau lah camne kisah die gan mamat arab tu lepastu…tak nak amik tau sebab geram gan kes charger laptop aku..

Ada la suatu hari tu, roomate aku eksiden gan classmate die, jadi dorang tak pergi lah kelas..esok tu lecturer tanya kenapa camna boleh eksiden…si Atie ni boleh duk gelak-gelakkan dorang ni…bengang la dorang gan perangai Atie ni..orang eksiden die boleh gelak plak..

Selama satu sem aku duduk gan die, banyak barang rosak di sebabkan die…aku tak tahu la hal apa..kejap-kejap rosak lepas die guna…sem depan aku tak tahu lah sebilik ke tak lagi dengan die..aku harap aku tak sebilik dah …seram kot…asyik nak bertapa je kan.. aku tak tahu lah die spesis apa dan tak tahu dah nak buat camna…

~Ikhlas daripada Ex-roommate awak~ Kredit:- IIUMC
(KINI VIRAL) : Suatu Hari Aku Ikut Roomate Ke Bilik Air Untuk Mandi. Apa Yang Dia Lakukan Di Bilik Air Buat Satu Kolej SERAM !!! (KINI VIRAL) : Suatu Hari Aku Ikut Roomate Ke Bilik Air Untuk Mandi. Apa Yang Dia Lakukan Di Bilik Air Buat Satu Kolej SERAM !!! Reviewed by Unknown on 2:54 AM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.